Έτοιμος για... δράση!

Έτοιμος για... δράση!

Ο Σενού Κουλιμπαλί πήρε φανέλα βασικού για το παιχνίδι της Ομόνοιας με την Ομόνοια Αραδίππου. Ο αμυντικός από το Μάλι έχει να αγωνιστεί από τον εκτός έδρας αγώνα με την Ντρίτα, όπου και είχε τραυματιστεί και μπήκε στα πιτς. Ξεπέρασε το πρόβλημα και είναι πανέτοιμος για δράση!

Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Λεωνίδα Κονομή: