Ανάρτηση από την Ομόνοια μέσα από την οποία ευχαριστεί τον κόσμο της, για την στήριξη στην Κροατία. "Ευχαριστούμε για τη στήριξη! Συνεχίζουμε για τον στόχο μας" έγραψαν οι "πράσινοι".
Ανάρτηση από την Ομόνοια μέσα από την οποία ευχαριστεί τον κόσμο της, για την στήριξη στην Κροατία. "Ευχαριστούμε για τη στήριξη! Συνεχίζουμε για τον στόχο μας" έγραψαν οι "πράσινοι".