Μήνυμα απ' τον Φαμπιάνο, μετά την εκτός έδρας νίκη της Ομόνοιας κόντρα στην ΑΕΛ: "Σημαντική νίκη σε ένα δύσκολο γήπεδο, ευχαριστούμε τους φιλάθλους μας για την στήριξη τους. 🫡☘️Η δόξα είναι του Θεού 🙌".
Μήνυμα απ' τον Φαμπιάνο, μετά την εκτός έδρας νίκη της Ομόνοιας κόντρα στην ΑΕΛ: "Σημαντική νίκη σε ένα δύσκολο γήπεδο, ευχαριστούμε τους φιλάθλους μας για την στήριξη τους. 🫡☘️Η δόξα είναι του Θεού 🙌".