Ευχαρίστησε και έδωσε μήνυμα συνέχειας

Ευχαρίστησε και έδωσε μήνυμα συνέχειας

Αποκλεισμός για την Ομόνοια από τον θεσμό του κυπέλλου... Οι "πράσινοι" ευχαρίστησαν τον κόσμο τους για τη στήριξη και έδωσαν μήνυμα συνέχειας.