Ευχαρίστησε τον κόσμο της

Ευχαρίστησε τον κόσμο της

Η Ομόνοια μέσω ανάρτησης ευχαρίστησε τον κόσμο της που ταξίδεψε στην Ελβετία για το ματς με τη Λωζάνη. Δείτε πιο κάτω την ανάρτηση του "τριφυλλιού".