Η Ομόνοια μέσω ανάρτησης ευχαρίστησε τον κόσμο της που ταξίδεψε στην Ελβετία για το ματς με τη Λωζάνη. Δείτε πιο κάτω την ανάρτηση του "τριφυλλιού".
Η Ομόνοια μέσω ανάρτησης ευχαρίστησε τον κόσμο της που ταξίδεψε στην Ελβετία για το ματς με τη Λωζάνη. Δείτε πιο κάτω την ανάρτηση του "τριφυλλιού".