Μήνυμα από τον Φαμπιάνο, μετά την επιβλητική νίκη της Ομόνοιας στο Αζερμπαϊτζάν κόντρα στην Αράζ…
“Το πρώτο μέρος ολοκληρώθηκε, επιστρέφουμε στην έδρα μας και θα είμαστε έτοιμοι για την επόμενη μάχη☘️”.
Μήνυμα από τον Φαμπιάνο, μετά την επιβλητική νίκη της Ομόνοιας στο Αζερμπαϊτζάν κόντρα στην Αράζ…
“Το πρώτο μέρος ολοκληρώθηκε, επιστρέφουμε στην έδρα μας και θα είμαστε έτοιμοι για την επόμενη μάχη☘️”.