Φιλικό που θυμίζει... Champions League δίνει τη Δευτέρα ο Ερυθρός Αστέρας του Λοΐζου, καθώς θα αντιμετωπίσει τη Σλόβαν Μπρατισλάβας. Πρόκειται για μια αναμέτρηση με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και για την Ομόνοια, αφού οι δύο ομάδες είναι πιθανές αντίπαλοί της στα play off της διοργάνωσης, εφόσον φυσικά πάρουν τις προκρίσεις στους αγώνες σε 2ο και 3ο προκριματικό γύρο.