Μήνυμα στον... Φαμπιάνο τους!

Μήνυμα στον... Φαμπιάνο τους!

Μήνυμα στον Φαμπιάνο με πρωτότυπο τρόπο από το δίδυμο της φωτογραφίας. Στην κερκίδα του ΓΣΠ για το ντέρμπι με τον Απόλλωνα, εξέφρασαν μέσω της ειδικά σχεδιασμένης θήκης κινητού, την στήριξή τους στον Φάμπι μετά τον τραυματισμό.

"Είσαι ο καλύτερος τερματοφύλακας. Σ' αγαπάμε!"