Ανάρτηση από την Ομόνοια... για τον κόσμο της που έδωσε το παρών του στο χθεσινό ντέρμπι με την Ανόρθωση και έσπρωξε την ομάδα του στη νίκη.
Ανάρτηση από την Ομόνοια... για τον κόσμο της που έδωσε το παρών του στο χθεσινό ντέρμπι με την Ανόρθωση και έσπρωξε την ομάδα του στη νίκη.