Παναγιώτης Ανδρέου και Άγγελος Νεοφύτου χάρηκαν την νίκη της ομάδας τους στον χθεσινό αγώνα κόντρα στην Freedom 24 Krasava ENY και σίγουρα θέλουν να δουν ανάλογα αποτελέσματα και στο διπλό ταμπλό του "τριφυλλιού" που πλησιάζει.
Με πλατύ χαμόγελο λίγο πριν την επιβίβαση τους στο λεωφορείο των "πρασίνων" έκαναν στάση στον φακό της ιστοσελίδας μας και πλέον με ανυπομονησία περιμένουν την επόμενη πρόκληση την προσεχή Τετάρτη για τον αγώνα κυπέλλου με την ΑΕΛ.
Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Νικόλα Μαρτίδη: