Ανάρτηση από τον Φαμπιάνο, μετά την μεγάλη πρόκριση της Ομόνοιας στην League Phase του Conference League.
"Τι απίστευτη βραδιά με εξαιρετική ομαδική δουλειά, συγχαρητήρια σε όλους. Ευχαριστούμε τους οπαδούς μας που μας υποστήριξαν από το πρώτο λεπτό μέχρι το τελευταίο.💚☘️ Δόξα τω Θεώ 🙌" έγραψε ο κίπερ των "πρασίνων".

