Η άλλη... κάμερα του "διπλού"

Η άλλη... κάμερα του "διπλού"

Η Ομόνοια ανέβασε την παρακάμερα του αγώνα από το "Στέλιος Κυριακίδης", εκεί που οι "πράσινοι" επικράτησαν με 2-0 της Πάφος FC.