"Η Ευρώπη περιμένει"

"Η Ευρώπη περιμένει"

Ανάρτηση από την Ομόνοια ενόψει του ευρωπαϊκού της αγώνα με την Ντρίτα. Με την επανέναρξη των ευρωπαϊκών υποχρεώσεων οι "πράσινοι" έγραψαν, "Η Ευρώπη περιμένει". 

Η ανάρτηση:

 

enter

enter " "