Ανάρτηση από την Ομόνοια ενόψει του ευρωπαϊκού της αγώνα με την Ντρίτα. Με την επανέναρξη των ευρωπαϊκών υποχρεώσεων οι "πράσινοι" έγραψαν, "Η Ευρώπη περιμένει".
Η ανάρτηση:
Ανάρτηση από την Ομόνοια ενόψει του ευρωπαϊκού της αγώνα με την Ντρίτα. Με την επανέναρξη των ευρωπαϊκών υποχρεώσεων οι "πράσινοι" έγραψαν, "Η Ευρώπη περιμένει".
Η ανάρτηση: