Η παρακάμερα... απ' το "αιώνιο"

Η παρακάμερα... απ' το "αιώνιο"

Παρακάμερα και... αθέατα πλάνα ανάρτησε η Ομόνοια από το χθεσινό "αιώνιο" ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ, που έληξε ισόπαλο (2-2) για την 10η αγωνιστική.