Η σκέψη στο... μηδέν

Η σκέψη στο... μηδέν

Ο Φράνσις Ουζόχο προετοιμάζεται για την επόμενη αγωνιστική και σίγουρα θα επιδιώξει το μηδέν παθητικό, κάτι που δεν κατάφερε στο ντέρμπι με τον Απόλλωνα. Αν το πετύχει στο παιχνίδι που ακολουθεί, τότε θα αυξήσει τις πιθανότητες της Ομόνοιας για "διπλό" στην Λάρνακα κόντρα στην Ομόνοια Αραδίππου.

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Πάρη Ανδρέου: