Η...άλλη κάμερα/ΓΣΠ

Η...άλλη κάμερα/ΓΣΠ

Η Ομόνοια ανέβασε την παρακάμερα του ντέρμπι κυπέλλου με την ΑΕΛ, όπου βρήκε τους γαλαζοκίτρινους να εξασφαλίζουν το εισιτήριο πρόκρισης...