Η...καλή μέρα!

Η...καλή μέρα!

Η καλή μέρα, φάνηκε από το πρώτο 20λεπτο για την Ομόνοια στο ντέρμπι με την Πάφο. Δύο γρήγορα γκολ και έγινε η δουλειά!