Δεν βγήκε το ντέρμπι όπως το ήθελαν Παπασταύρου και Σίμος... Εννοείται ότι η Ομόνοια εξακολουθεί να έχει τον πρώτο λόγο στο πρωτάθλημα με το +6 από τον Απόλλωνα όμως η ήττα στο αιώνιο πληγώνει.
Δεν βγήκε το ντέρμπι όπως το ήθελαν Παπασταύρου και Σίμος... Εννοείται ότι η Ομόνοια εξακολουθεί να έχει τον πρώτο λόγο στο πρωτάθλημα με το +6 από τον Απόλλωνα όμως η ήττα στο αιώνιο πληγώνει.