Ο Γουίλι Σεμέδο ξέρει καλά από ντέρμπι παιχνίδια και το απόγευμα στο ΓΣΠ θα προσπαθήσει να "λάμψει" και να βρει δίχτυα για πρώτη φορά την φετινή σεζόν κόντρα στους "γαλαζοκιτρίνους". Σε δηλώσεις του τόνισε πως είναι άκρως σημαντικό για την ομάδα πως θα έχει γεμάτες τις εξέδρες και ασφαλώς στο φινάλε θέλει να στηθεί εκ νέου πάρτι μπροστά στο βόρειο...πέταλο.
Την αρθρογραφία της 4ης αγωνιστικής στη β' φάση του πρωταθλήματος, προσφέρει το Eστιατόριο - Kυπριακή Tαβέρνα Ο Ποταμός της Μηλίτσας στο Καμπί (κ.: 99152540).
