Ωραίο ΚΛΙΚ από τη χθεσινή προπόνηση της Ομόνοιας στην Κροατία. Ο Παναγιώτης Ανδρέου κάτι θα είπε στον Ιωάννη Κούσουλο και ο αρχηγός... γέλασε! Πολύ καλό το κλίμα στους "πράσινους" που θα τα δώσουν όλα για να επιστρέψουν με την πρόκριση.

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς:

