Ο Moses Odubajo κατέγραψε την 1η του συμμετοχή με την Ομόνοια ως βασικός και 2η συνολικά με τη φανέλα των "πρασίνων". Προφανώς θα κριθεί πιο αυστηρά στην πορεία ο πρώην άσος της ΑΕΚ Αθηνών. Απέναντι στην ΕΝΠ, ο Χένινγκ Μπεργκ του έδωσε 65 λεπτά. Προερχόμενος από τραυματισμό, δεν θέλησε ο κόουτς να πάρει ρίσκο με περισσότερο χρόνο συμμετοχής. Κατά την αποχώρησή του από το ΓΣΠ, είχε τετ-α-τετ με τον δικό μας ρεπόρτερ της Ομόνοιας, Κυπριανό Κυριάκου και πόζαρε στο φακό του kerkida.net με χαμογελάρα!
