Ο Αλέξης Γαρπόζης αποκάλυψε στο SUPER MONDAY ότι ζήτησε από την Ομόνοια τον Παναγιώτη Ανδρέου το καλοκαίρι που πέρασε, αλλά ο Σίμος Ταραπουλούζης άναψε...κόκκινο. Ήταν σίγουρος ότι θα παίξει ο νεαρός άσος στην Ομόνοια. ΚΛΙΚ ΕΔΩ.
Ο Αλέξης Γαρπόζης αποκάλυψε στο SUPER MONDAY ότι ζήτησε από την Ομόνοια τον Παναγιώτη Ανδρέου το καλοκαίρι που πέρασε, αλλά ο Σίμος Ταραπουλούζης άναψε...κόκκινο. Ήταν σίγουρος ότι θα παίξει ο νεαρός άσος στην Ομόνοια. ΚΛΙΚ ΕΔΩ.