Με χαμόγελο αποχώρησε ο Εβάντρο από το "Αντώνης Παπαδόπουλος". Ο Βραζιλιάνος άσος της Ομόνοιας, απόλυτα ικανοποιημένος από την επιστροφή στις νίκες έκανε like στο φακό της ιστοσελίδας μας. Ο Εβάντρο είχε συμμετοχή στο 1ο γκολ.
Με χαμόγελο αποχώρησε ο Εβάντρο από το "Αντώνης Παπαδόπουλος". Ο Βραζιλιάνος άσος της Ομόνοιας, απόλυτα ικανοποιημένος από την επιστροφή στις νίκες έκανε like στο φακό της ιστοσελίδας μας. Ο Εβάντρο είχε συμμετοχή στο 1ο γκολ.