Σκηνικό από την προπόνηση της Πέμπτης (20/11) στο "Ηλίας Πούλλος" με τους Κουλιμπαλί, Αγκουζούλ και Σεμέδο να είναι χαμογελαστοί. Η αισιοδοξία ίσως σχετίζεται με πιθανή επιστροφή του αμυντικού από το Μάλι στην αγωνιστική δράση, κάτι που δεδομένα θα φέρει χαμόγελα σε όλους στην Ομόνοια.