Ο Δημήτρης ταξίδεψε στο Λονδίνο και δεν θα μπορούσε να αφήσει πίσω την… αγάπη του! Ο φίλος της Ομόνοιας έβαλε στις αποσκευές του μια σημαία του "τριφυλλιού", με την οποία τράβηξε αναμνηστικές φωτογραφίες στην αγγλική πρωτεύουσα.
Ο Δημήτρης ταξίδεψε στο Λονδίνο και δεν θα μπορούσε να αφήσει πίσω την… αγάπη του! Ο φίλος της Ομόνοιας έβαλε στις αποσκευές του μια σημαία του "τριφυλλιού", με την οποία τράβηξε αναμνηστικές φωτογραφίες στην αγγλική πρωτεύουσα.