Μαγιαμπέλα στους Ομονοιάτες: "Είμαι εδώ"

Μαγιαμπέλα στους Ομονοιάτες: "Είμαι εδώ"

Η Ομόνοια ανέβασε βιντεάκι με το πρώτο μήνυμα του Μιχλάλι Μαγιαμπέλα στον κόσμο της Ομόνοια. "Γεια σου, οικογένεια ΟΜΟΝΟΙΑ. Είμαι εδώ. Πάμε για δουλειά!" ανέφερε ο Νοτιοαφρικανός.