Σταύρος Παπασταύρου και Δημήτρης Γρηγόρη θέλουν να πάει όσο πιο μακριά γίνεται η ομάδα στην Ευρώπη. Έχει πολύ καλό σύνολο η Ομόνοια και θέλουν, όπως και πέρσι, τουλάχιστον να παίξουν και μετά τη League Phase.
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ SUPER MONDAY ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΘΩΜΑ ΦΡΑΝΤΖΗ ΚΑΙ ΓΙΑΝΝΟ ΟΚΚΑ


