Με τη... γαλανόλευκη (Ομόνοια)

Με τη... γαλανόλευκη (Ομόνοια)

Ο Τάσος Χατζηγιοβάνης πόζαρε στο ΓΣΠ με φίλο της Ομόνοιας, ο οποίος πήρε στο γήπεδο της Λευκωσίας Ελληνική σημαία και ο Ελλαδίτης εξτρέμ όπως ήταν λογικό δεν είπε όχι σε φώτο με τη γαλανόλευκη.