Όμορφη ανάρτηση από την Ομόνοια με τους μικρούς Ομονοιάτες των τμημάτων grassroots, που βρέθηκαν ψες στο ΓΣΠ και χάρηκαν τη νίκη της ομάδας τους επί της Ομόνοιας Αραδίππου. Οι "πράσινοι" στην ανάρτησή του έγραψαν: "Το μέλλον".
Όμορφη ανάρτηση από την Ομόνοια με τους μικρούς Ομονοιάτες των τμημάτων grassroots, που βρέθηκαν ψες στο ΓΣΠ και χάρηκαν τη νίκη της ομάδας τους επί της Ομόνοιας Αραδίππου. Οι "πράσινοι" στην ανάρτησή του έγραψαν: "Το μέλλον".