Μετά το γκολ στο "αιώνιο"

Μετά το γκολ στο "αιώνιο"

Δύο ημέρες μετά το γκολ που πέτυχε στο ντέρμπι αιωνίων με το ΑΠΟΕΛ, ο Νικόλας Παναγιώτου παρευρέθηκε στο Αθλητικό Συνέδριο στο Γυμνάσιο Ζακακίου στη Λεμεσό (ΚΛΙΚ ΕΔΩ). Ο διεθνής στόπερ της Ομόνοιας, πόζαρε με χαμόγελο στον φακό της ιστοσελίδας μας... 

Δείτε το SUPER MONDAY με Βέσκο/Το "αιώνιο", τα...άλλα, οι κορυφαίοι και ο Τσίκινης!