Μετά την παράσταση… πόζα στο Kerkida!

Μετά την παράσταση… πόζα στο Kerkida!

Ο Ράιαν Μαέ ήταν για πρώτη φορά βασικός στο εντός έδρας παιχνίδι με τον Ακρίτα. Και ήταν απολαυστικός, έχοντας γκολ και ασίστ στη νίκη της Ομόνοιας με 3-0!

Αποχωρώντας απ’ το ΓΣΠ, ο φορ των “πρασίνων” πόζαρε στον φακό της ιστοσελίδας μας! 

δσαδσα