1-0 και 4-0 την Κουταίσι, 4-0 την Αράζ... ε καλό θα ήταν η Ομόνοια την Πέμπτη να κάνει άλλο ένα ματς με ΜΗΔΕΝ παθητικό πριν τις μάχες των Play off! Aυτό θα επιδιώξουν την Πέμπτη κόντρα στους Αζέρους.
1-0 και 4-0 την Κουταίσι, 4-0 την Αράζ... ε καλό θα ήταν η Ομόνοια την Πέμπτη να κάνει άλλο ένα ματς με ΜΗΔΕΝ παθητικό πριν τις μάχες των Play off! Aυτό θα επιδιώξουν την Πέμπτη κόντρα στους Αζέρους.