Μίλησε... ο Φαμπιάνο

Μίλησε... ο Φαμπιάνο

Θα χρειαστεί ακόμη καιρό για να επιστρέψει στην δράση ο Φαμπιάνο. Χθες (Δευτέρα, 2/3) ο πορτιέρο της Ομόνοιας κατά την αποχώρηση του από το ΓΣΠ δήλωσε στην ιστοσελίδα μας, πως νιώθει καλύτερα.

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Πάρη Ανδρέου: