Ανάρτηση από τον Μιχλάλι Μαγιαμπέλα μετά τον τραυματισμό του στο ντεμπούτο του με τη φανέλα της Ομόνοιας.
"Πρώτα θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη θερμή υποδοχή. Πάντα είναι σκληρό να φεύγεις από τον αγωνιστικό χώρο τόσο νωρίς. Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό και να επιστρέψω σύντομα για να βοηθήσω αυτή την καταπληκτική ομάδα"
