Μήνυμα... προς τον κόσμο

Μήνυμα... προς τον κόσμο

Η Ομόνοια έδωσε μήνυμα συνέχειας προς τον κόσμο της, μετά την ήττα από τον Απόλλωνα, και στην ανάρτηση έγραψε... "Ψηλά το κεφάλι! Συνεχίζουμε ☘️". Δείτε το ποστ.