Μήνυμα στους οπαδούς της για να προστατεύσουν την ομάδα με την συμπεριφορά τους στον σημερινό αγώνα με την Ανόρθωση, από την Ομόνοια...
❗Προστατεύουμε την ΟΜΟΝΟΙΑ❗
Ο 12ος στο γήπεδο! ☘ pic.twitter.com/a1kLdphU3T— OMONOIA FC (@OMONOIAfootball) January 18, 2026

