Η Ομόνοια έκανε "καμίνι" το ΓΣΠ στο χθεσινό "αιώνιο", η συνολική εικόνα της έναντι του αντιπάλου ήταν αρκετά καλύτερη και ουσιαστικά το μόνο που έλειψε από την "πράσινη" παράσταση για να θεωρείται ολοκληρωμένη είναι οι δύο βαθμοί επιπλέον που έκαναν φτερά στο τελευταίο δευτερόλεπτο της...αναμέτρησης.