"Να έχετε μια ωραία εβδομάδα πράσινοι"

"Να έχετε μια ωραία εβδομάδα πράσινοι"

Ανάρτηση από την Ομόνοια για τον κόσμο της. Μετά τη χθεσινή νίκη επί της ΑΕΛ, το "τριφύλλι" το έγραψε: "Να έχετε μια ωραία εβδομάδα πράσινοι".