Ντεμπούτο με την Ομόνοια

Ντεμπούτο με την Ομόνοια

Ο Ανδρέας Χρίστου πραγματοποίησε το ντεμπούτο του με τη φανέλα της Ομόνοιας, ερχόμενος από τον πάγκο στο 65΄, απέναντι στην ΕΝΠ. Να θυμίσουμε ότι ήταν δανεικός στον Ολυμπιακό και επέστρεψε στους "πράσινους" μετά το σοβαρό τραυματισμό του Κίτσου.