Ανάρτηση από τον Κάρελ Άιτινγκ μετά τον αποκλεισμό από την Ευρώπη για την Ομόνοια και έστειλε μήνυμα... για το πρωτάθλημα.
"14 ευρωπαϊκοί αγώνες αυτή τη σεζόν. Πολλές ξεχωριστές βραδιές και φυσικά θέλαμε να περάσουμε στον επόμενο γύρο. Περήφανος για όσα δείξαμε στην Ευρώπη και ευγνώμων για κάθε στιγμή.
Η στήριξή σας, εντός και εκτός έδρας, ήταν απίστευτη. Δεν πέρασε απαρατήρητη. 💚 Τώρα είναι ώρα να αλλάξουμε την εστίαση. Όλα για το πρωτάθλημα.
Συνεχίζουμε να πιέζουμε όλοι μαζί!"