(Ομόνοια) Αντιδήμαρχος και... γιος!

(Ομόνοια) Αντιδήμαρχος και... γιος!

Ο αντιδήμαρχος Αγίου Αθανασίου Μαρίνος Κυριάκου με τον γιο του Αλέξανδρο, πρώτη φορά μαζί στο εξωτερικό για την Ομόνοια! Πλατύ χαμόγελο και από τους δύο στο φακό μας με ανυπομονησία για την αυριανή αναμέτρηση και φυσικά πίστη στο τριφύλλι!

Δείτε το βίντεο της εκπομπής SUPER MONDAY: