Ανάρτηση από την Ομόνοια μέσα από την οποία εύχεται Χρόνια Πολλά σε δύο παλαίμαχους ποδοσφαιριστές του "τριφυλλιού": "Χρόνια πολλά Άθω Χρυσάνθου και Άντρο Γιατρού! ☘️🎂"
Ανάρτηση από την Ομόνοια μέσα από την οποία εύχεται Χρόνια Πολλά σε δύο παλαίμαχους ποδοσφαιριστές του "τριφυλλιού": "Χρόνια πολλά Άθω Χρυσάνθου και Άντρο Γιατρού! ☘️🎂"