Ομόνοια/2η φορά

Ομόνοια/2η φορά

Είναι η δεύτερη φορά σε πέντε παιχνίδια που η Ομόνοια φτιάχνει πολλές φάσεις και δεν τις εκμεταλλεύεται. Είχε συμβεί το ίδιο και στο πρώτο ματς με την Τορπέντο (1-0). Στα άλλα τρία βέβαια σκόραρε ασταμάτητα. Δεν είναι κάτι... αφύσικο να χάνονται ευκαιρίες στην αρχή της σεζόν για μια ομάδα. Το θέμα είναι να μην στοιχίσει στους πράσινους την είσοδο στην League Phase.