Ανάρτηση από το παρελθόν για την Ομόνοια..."Σαν σήμερα πριν 13 χρόνια, στις 18 Αυγούστου 2012, η ΟΜΟΝΟΙΑ επικράτησε της ΑΕΛ στο Αντώνης Παπαδόπουλος με 5-3 και κατέκτησε το 16ο Σούπερ Καπ της ιστορίας της. Λεάντρο, Αβραάμ, Άλβες, Φρέντι και Εφραίμ σκόραραν για την ομάδα μας".