Συνεχίζεται η διάθεση εισιτηρίων, όπως ενημέρωσε η Ομόνοια, για το ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ. Δείτε πιο κάτω τη σχετική ανάρτηση.
Συνεχίζεται η διάθεση των εισιτηρίων του ντέρμπι
Πληροφορίες: https://t.co/WvgQO1TchO pic.twitter.com/zCX8KzS5Hp— OMONOIA FC (@OMONOIAfootball) November 7, 2025