Η Ομόνοια μέσω ανάρτησης της ευχήθηκε "Χρόνια Πολλα" σε δύο παλαίμαχους της ομάδας... στους Σάκη Ανδρέου και Νικόλα Γεωργίου. Δείτε την ανάρτηση:
Χρόνια πολλά Σάκη Ανδρέου και Νικόλα Γεωργίου! ☘️🎂
Η Ομόνοια μέσω ανάρτησης της ευχήθηκε "Χρόνια Πολλα" σε δύο παλαίμαχους της ομάδας... στους Σάκη Ανδρέου και Νικόλα Γεωργίου. Δείτε την ανάρτηση:
Χρόνια πολλά Σάκη Ανδρέου και Νικόλα Γεωργίου! ☘️🎂