Ομονοιάτικες ευχές

Ομονοιάτικες ευχές

Η Ομόνοια μέσω ανάρτησης της ευχήθηκε "Χρόνια Πολλα" σε δύο παλαίμαχους της ομάδας... στους Σάκη Ανδρέου και Νικόλα Γεωργίου. Δείτε την ανάρτηση:

Χρόνια πολλά Σάκη Ανδρέου και Νικόλα Γεωργίου! ☘️🎂