Ομονοιάτικο αίμα... στο Athens Half Marathon

Ομονοιάτικο αίμα... στο Athens Half Marathon

Ωραίο σκηνικό εξελίχθηκε στον τερματικό του ημιμαραθωνίου της Αθήνας. Συγκεκριμένα ο Βάσσος, ο Αντώνης και ο Αντρέας μέλη των Omonoia Runners ταξίδεψαν και έτρεξαν στην Ελληνική πρωτεύουσα και στο Athens Half Marathon. 

Όπως ήταν αναμενόμενο οι τρεις δρομείς μετά το τέλος του μαραθωνίου δεν έχασαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν με την σημαία της αγαπημένης τους ομάδας και αυτή που τους ενώνει, προσφέροντας τόσο Κυπριακό όσο και Ομονοιάτικο αίμα στους δρόμους της Αθήνας.