Στο τρίτο σερί παιχνίδι που αγωνίστηκε ως βασικός μετά τον τραυματισμό του Φαμπιάνο, ο Φράνσις Ουζόχο κατάφερε να κρατήσει το μηδέν παθητικό. Ο κίπερ της Ομόνοιας διατήρησε απαραβίαστη την εστία του στο εκτός έδρας παιχνίδι με την Αραδίππου και αφού έκανε το καθήκον του εντός αγωνιστικού χώρου, συνέχισε να… προσφέρει στους συμπαίκτες του, κουβαλώντας στο πούλμαν την πίτσα που περίσσεψε!