Πανό για τον Αλέξη

Πανό για τον Αλέξη

17 χρόνια συμπληρώθηκαν σήμερα από τη δολοφονία του 15χρονου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου στα Εξάρχεια (6/12/2008)...Και σήμερα που είναι η επέτειος του Γρηγορόπουλου, οι Ομονοιάτες τίμησαν ξανά τη μνήμη του με ένα πανό που ύψωσαν στο ματς με τον Ολυμπιακό.