17 χρόνια συμπληρώθηκαν σήμερα από τη δολοφονία του 15χρονου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου στα Εξάρχεια (6/12/2008)...Και σήμερα που είναι η επέτειος του Γρηγορόπουλου, οι Ομονοιάτες τίμησαν ξανά τη μνήμη του με ένα πανό που ύψωσαν στο ματς με τον Ολυμπιακό.
Την αρθρογραφία για τους αγώνες του πρωταθλήματος προσφέρει το Mint To Be Fresh Pasta - Εκεί όπου τα ζυμαρικά είναι καθημερινή απόλαυση!
