Δεν θα μπορούσε να λείψει από ευρωπαϊκό ταξίδι της Ομόνοιας ο Μάριος Αργυρίδης. Ο πρόεδρος του σωματείου των "πρασίνων" και υποψήφιος βουλευτής, πετάει για Κροατία για να στηρίξει την ομάδα του.

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς:

